Unieke masterclass propositie-ontwikkeling voor millennials

donderdag 14 september 2017

Millennials – de oudsten zijn nu 34 jaar – voor jou als marketeer een hele belangrijke doelgroep. Hoe bind je ze aan je merk, product of dienst? Binnen deze diverse groep zijn veel verschillen. Dus hoe segmenteer je? Hoe bouw je een propositie die helemaal past bij hun drijfveren?

MarketingWorkouts en Motivaction slaan op donderdag 2 november de handen ineen. We combineren harde unieke onderzoeksdata met pure marketingkennis. In één dag leer je in detail wie millennials zijn, wat hun drijfveren zijn, welke merken ze aanspreken en hoe je met hen kan communiceren.

Ook leer je hoe je een propositie bouwt op de drijfveren van en insights over deze doelgroep. En, je gaat aan de slag met cases: je interviewt millennials ter plekke en werkt samen aan 2 cases, zowel B2B als B2C. Het maakt niet uit of je in een profit of non-profit organisatie zit. De aanpak blijft hetzelfde.

Meld je aan via info@marketingworkouts.com

Algemene informantie

  • 2 november van 09.30 tot 18.00 uur

  • Doelgroep: Deze training is voor marketeers, salesmanagers en marketing communicatie-managers

  • Kosten: € 295,- inclusief lunch en borrel

  • Naderhand krijg je de pdf van de presentatie en een whitepaper over millennials

  • Heb je na afloop vragen? Dan krijg je een uur gratis advies

  • Locatie: Motivaction, Marnixkade 109 F, 1015 ZL Amsterdam

  • Schrijf je in via info@marketingworkouts.com

Jouw reactie

  • * Het e-mailadres wordt niet vermeld op de website, maar kan door het Professionals Platform worden gebruikt om contact op te nemen over je reactie.

  • Om spam te voorkomen vragen we je om de onderstaande code over te typen.